Tuesday, December 21, 2010

semi final suzuki cup.....



i heart MALAYSIA!!!!!!




sorry le kengkawan sume... lambat update psl benda ni.... n, Malaysia pon dh layak g final... hehehe... bz, n berada di luar kawasan le.... hehehe....
al-kisahnye cmni... rabu lepas, aku cuti. ye la, khamis tu, aku nk g melaka. sukan kppk. so, rabu tu, cuti le. nk kemas2 baju kan. sambil2 tu, leh g tgk wayang dgn org umah.... radhi, anto kl... umah atuk. hehehe.....
so, lps tgk wayang kt jusco cheras selatan tu (layan hantu kak limah beb), aku trus drop kt hq sbb, nk g stadium bukit jalil. semifinal suzuki cup 1st leg. lwn vietnam. aku g dgn fauzan. opismate aku. tiket, dh ade... so, dlm kul 6.30, kitorg gerak. pelik gak. jalan x jem. kire, sempat le sampai tepat2 time maghrib. parking pon, still clear g.
dh siap2 parking, trus rushing g cr surau... alahai, suraunye pon. kecik bebeno. buat le beso skit. lg plak, kt toiletnye, air x de. pergh. hampeh tol. pengurusan ni x tau nk jage fasiliti stadium ke ape? sebok sgt psl padang n seat, tp, sekeliling stadium, x amik peduli. hampeh tol....
pas dh solat (hehehhe), trus le tunggu... leh plak jumpe xull (my-lfc) yg sdg menunggu al najiv (my-lfc gak). sambil2 tu, roger2 gak dgn yus (my-lfc gak). kot2 leh masuk saing.... last2, dh nk masuk tu, dpt gak jumpe. pastu, sbb dh ramai2 tu, terus terpisah.... die g masuk ikut pintu lain. aku, stay dgn xull n najiv...
tp, yg membuatkan para peminat n penyokong nk marah ialah, pintu masuk leh plak bukak cume 3 pintu. padahal, ade 10 pintu x silap aku. ape daaaa.... langsung berasak2 nk masuk. sampaikan, kt stadium dh start nyanyi negaraku, kami stil x dpt masuk g. ape lg, mmg kena maki hamun la yg jaga pintu tu. last2, diorg bukak gak sbb, game dh start. hampeh tol. langsung masing2 lari cr tpt duduk terbaek...

geng2 ultras malaya.
terbaek.
siap bakar flare g.......


kami memula nk duk kt tingkat 2, tp, x dpt. so, naik la kt tingkat 3.. ok la. view pon menyeluruh. mcm main game. hahahaa.....
malas aku nk ulas game sbb, korang pon tgk kt tv kan. hehehe....
cume, aku x puas ati la dgn pengurusan stadium tu. lain kali, bukak sume pintu. ape daaa.... tu pon nk jimat2 ke? hampeh.......

mr.jack yg setia menemani aku.........
(saje pkai kasut. kalau pkai sliper kang, kena pijak, putus lak, naya gak... huhuhu)




' TANAH TUMPAHNYA DARAHKU '

No comments: