Wednesday, November 24, 2010

santai petang2....







ahad lps, adalah hari santai. lg plak, sbb x blk sentul. so, leh la abiskan masa kt umah. cumenye, aku agak mengantuk sbb, aku tido jam 6.15am hasil drpd melepak dgn rakan2 LFC di kota damansara. huhuhu..... sorry, yang. silap abg. huhuhu.......
pastu, radhi lak agak x sihat. perut masuk angin sbb x nk mkn. tgh hari tu, bwk g klinik, amik ubat. pastu, bwk g warta. seklai, tgh nk cucuk duit, die leh plak muntah. aku dukung die lak tu. langsung aku mandi muntah. lps tu, terus kau bwk g toilet. tgh jln tu, die muntah g. aduhai. makin mandi la aku. huhuhu... sampai toilet, terus la aku bukak baju, basuh baju tu. bg kunci keta kt ibu die, suruh amik keta. kebetulan, toilet dekat dgn pintu kluar. dgn baju yg lencun, aku trus kluar dukung radhi. ibu die dh siap tunggu kt tepi jln tu. huhuhuhu... 1st time experience anak muntah kt shopping complex. huhuhu.....
blk umah, dh mandi, n die pon dh siap berak, terus die tido. bgn tido, ok dh. mungkin sbb dh muntah n berak tu. angin n panas dlm perut dh kluar.
ptg tu, bwk la die g piknik kt putrajaya. kt taman empangan. bersebelahan dgn PICC. ramai lak aritu yg g situ. even, ade gak photoshoot pengantin. piknik sambil radhi kayuh basikal. pusing2. tp, dpt lpk jap je sbb sampai sane dh lewat, dlm kul 6.15.... radhi nampaknye happy dgn sesi piknik tu. huhuhuhu.... aku pon happy, ibu radhi pon happy......




No comments: