Monday, November 29, 2010

federer......

tahniah Roger Federer yg berjaya menjuaran ATP world final di London pg td..... walaupon menamatkan thn ni sebagai pemian nombor 2 dibelakang, namun, RF berjaya menyamai rekod lagenda tennis, Ivan Lendl n Pete Samprass, menjuarai ATP world finals iaitu kejohanan penutup musim yg melibatkan hanya 8 top rank player, sebanyak 5 kali. terbaek la.... aku mmg sokong RF walau ape yg jadi. biarpon die bukan lg pemain nombor 1, namun, karisma die sbg pemain tennis cukup membuatkan aku meminati die. lg plak, die ni cukup merendah diri. mmg legend. yg membuatkan aku lg minat die ialah, style backhand die tu. single backhand. top spin g. terbaek. aku mmg minat player yg gune skill single banckhand ni. x kire lelaki atau pempuan. kalau pempuan, justin henin la yg aku minat.
game RF vs nadal ni, aku tgk pon x tgk abis sbb, mata dh mamai. lps tgk game spurs vs LFC, trus sambung RF vs nadal lak. pergh! mmg rentong mata beb... dh la LFC kalah. nsb baik RF mng. terubat la skit keciwa dihati ni. huhuhu......
ni yg membuatkan aku bertambah semangat nk main tenis ptg ni. n, skrg, aku dh mula berlatih melakukan single backhand n, peratusan backhand aku tu menjadi, dh mula meningkat berbanding mase mula2 dulu. n, aku akn mantapkan terus skill ni.... huhhuhu....

**** skrg dh x main bola dh. main tennis lak. pencen main bola sbb, bnyk sgt kerenah n birokrasi..... huhuhu....

No comments: