Wednesday, November 19, 2008

rock the world 8

yeah!!! rock the world dtg lagi. huhuhu..... kali ni, kalau ikut pd senarai band yg akan perform, leh dikatekan, rock the world kali ni lbh kpd band2 indie n baru. cume, terkezut gak aku bile tgk 'hujan', 'meet uncle hussain', 'the aggrobeats', 'plague of happiness' n 'bittersweet' x main. maybe, diorg ade job lain. tp pd aku, diorg le yg patut main sbb, diorg le yg menyebabkan industri hiburan malaya kembali bernyawa. diorg la yg menjadikan indie scene phenomenol kt bumi malaya ni. n, diorg gak yg berjaya membuka mata semua pihak, terutama sekali "pihak2 yg mengagung-agungkan pemuzik n penyanyi2 indon", bahawa, msih ramai anak muda malaysia yg berbakat utk menghasilkan lagu2 yg hebat. tp, kalau jadual keje diorg dh padat, nk wt cmne kan. cume yg best kali ni, butterfingers kembali bermain di rock the world. mmg PADU. mesti gempak ahh. n, harapnye, kali ni, bnyk mase yg diperuntukkan utk butter perform. n, pastinye, yg akan membuatkan suasana havoc di stadium merdeka nnti selain butterfingers, semestinye, koffin kanser, purevibracion n R.O.B. kalau aku g, time band2 ni perform je akan menjadi sasaran aku. yg lain, aku tgk dr jauh je kot. mungkin juge aku akan lyn the times. huhuhu....... "pandu kereta laju-laju, merbahaya bila kau, teringat diriku, disaat, ku belai rambutmuuuu...." hahahaha...... (jgn x tau, aku dh beli album baru diorg). haha. pepehal pon, leh bukak www.rocktheworld.com.my utk senarai band n rege tiket.

No comments: