Wednesday, November 5, 2008

cobra 10's 2008





-begambo dgn player cobra. mmmmm.... x le beso sgt diorg ni. yg mamat melayu tu, mmg la kecik, tp, mamat fiji yg bertatoo tu. npk nye, beso g aku dr die. hehehehe..... leh la aku try utk cobra next year huhuhu.....










antara gambo2 aku mase g layan tournament cobra 10's weekend aritu. kt stadium mbpj. puas ati aku dpt tgk game ni thn ni sbb last year x dpt tgk. aku rase, thn ni, kejohanan ni bertambah sengit dgn kehadiran bnyk team2 pro dr luar negara. di bandingkan mase aku g tgk thn 2003 dulu (kalau x silap la),. mase tu, kejohanan ni cume ade 3@4 team jemputan dr luar. selebihnye, team dlm negara. bukan aku x sokong team dlm negara, cume, bile compare dgn team pro dr luar, bnyk bezanye. especially, cara tackle, movement n taktikal. mmg lain sgt. cume, yg aku x berape syok, team cobra n ns wanderers. walaupon team ni dr mesia, tp, dh x mcm team dr mesia sbb dipenuhi dgn player import. tp aku yakin, mereka ade sbb tersendiri. mungkin utk memberi lbh cabaran kpd team dr luar. ye la, kalau sume player mesia, cm ne nk tackle, ruck, n scrum dgn org2 luar tu. jauh panggang dr api. huhuhu..... cm sorang player cobra tu. alahai, kecik je. huhuhu..... aku rase, kalau die masuk scrum, mmg tersepit le. mau jd kemek mamat tu. hehehe..... anyway, mmg puas ati la tgk. 1st, sbb, aku bli tiket rm10. memula mmg masuk ikut pintu rm10. pastu, kluar jap. masuk balik, ikut pintu rm20 lak. hahaha...... ye la, sape suruh diorg gune cop yg same. senang la org nk kelentong. huhuhu. 2nd, sbb, cobra mng kategori cup thn ni. (bangga la gak sbb team mesia walaupon dh x de rupe mesia team tu. hahahaha....). 3rd, dpt gak aku beli t-shirt official cobra 10's ni. 4th, dpt begambo dgn player dr team south africa mustang n player import cobra dr fiji. ( x dpt gambo dgn waisale serevi, dpt player fiji yg cikai pon, ok la. hahahaha.... ). 5th, aku bangga sbb, cobra 10's semakin popular di seluruh dunia mcm hong kong 7's. kirenye, selain tour de langkawi, moto gp, f1 n monsoon cup, mesia ade 1 g kejohanan yg leh menarik atlit2 bertaraf dunia dtg ke sini. secara x sedar, mesia semakin popular. ( nk harapkan bolasepak-pestabola merdeka, makin lame, makin teruk. bkn makin meningkat taraf, makin teruk ade la. huhuhu. ) n, yg wat aku shock, 1 game pertunjukan ragbi pompuan, aku ingat diorg main touch ragbi, ropenye, ade tackle gak. tp ramai minah saleh la. melayu, aku rase ade 2@3 org je. ( mmg layan la. sesambil tu cuci mata la ye. hahahaha. cuci mate je. xde makne ape2. huhuhu.... ) anyway, next year, kalau ade g, mmg aku x kan lpskan peluang utk lyn cobra 10's ni lg.