Friday, October 8, 2010

showdown of champions....



tajuk pon dh gempak. heheehe.... sebeno nye, ni ialah 1 acara tennis, yg menggabungkan otai2 tenis di malaysia. thn ni, otai2 yg dtg ialah, ivan lendl, pat cash, mats wilander, goran ivanisevic, anna kournikova n martina hingis.... anna? martina? wow!!!!! pergh! best tu. heehe...
aku ade dpt 2 tiket. hasil pemberian drpd seorg kawan yg sama2 menyokong pasukan LIVERPOOL. die dpt drpd kwn die yg bekerja di kementerian pelancongan. since die x minat tennis, die pass la kt aku.... tiket berharga rm250/keping tu beb. duduk kt gold class box. pergh!!!! terima kasih bnyk2 bro along farizal. jasamu ttp kukenang. mmg x terpikir pon akan duduk kt box utk ygk tennis match. huhuhu.....
anyway, aku dpt agak yg game ni x le sehangat malaysian open, sbb, game nu just perlawanan pertunjukan ke. but, peluang nk tgk otai2 tenis di depan mata, mmg x leh dilepaskan. lg plak, ivan lendl tu. serius, aku x penah tgk die main kt tv. sbb, mase zaman die, x de live tennis kt tv. mane ade astro mase tu kan. hehehe..... sblm pete samprass n roger federer, die la pemain tennis yg aku kenal sbb, name die selalu tersiar di surat kabo. huhuhu.... ni mmg peluag besar utk aku, tgk die dr dekat. n, sambil tu, leh la tgk sekali cara2 pukulan diorg. walaupon dh tua n dh lama x main secara kompetitif, tp, mesti teknik pukulan diorg still ade kan. huhu.....
anywa, x sabo nye nk lyn games ni.... jumaat, bermula 6 ptg... stadium malawati, shah alam.... yezzzaaaaa!!!!

No comments: