Thursday, May 7, 2009

tgk baik-baik.....











korang tgk le sendiri gaya c radi ni. aku n wife gelak beso biler die bergaye cmni mlm td, kt restoran as-salam (sblh pasaraya bintang tu). mamak2 as-salam tu pon gelak je tgk gelagat die berposing dpn kamera hp aku ni. huhuhuu... mmg x boleh blah betul la gaya die. hahaha......

*** utk kengkawan liverpool, mtk maaf sbb terpakai jersi barce. hehehe... nk pkai jersi liv, ade lak carls tu. n, kebetulan barce vs chelsea kt semi UCL, aku pkai je le. huhuhu..... sorry yek!!! hehehe.....

5 comments:

beemer said...

hehehe ... cute pulak si radhi ...
jd reds tau nanti ... hehehe ...
baju barca? wa ok aja bro ...
jgn gi pakai baju manyoo udah ...
putus sahabat .... hahahaha ... gurau aja bro xali ... ;)

xali alonso said...

hahaha.... radhi mmg reds. huhuhu.... man yu? uwekkkk!!!! tidak same skali. hahaha....

Ir. Datok Carroll said...

oit bro.. barca xpe.. wa pon ada sikit fan barca.. haha

baju manyo wa buat lap kaki kat jamban je kot

M Rizal said...

syok tgk anak hang duk pulun minum ayaq...

the reds menang malm ni.. huhuhuh..
2 bijik dgn west brom..

M Rizal said...

yah ir torres..

aku kain tuala manyu aku buat lap tayar reta..

*liverpool forever