Thursday, June 2, 2011

sejarah.....

ok, demi nk mengembalikan semangat aku menulis blog ni lg, aku mulakan citer dgn citer plg bersejarah.... yee... mmg bersejarah...
mane x bersejarah nye kan... bulan 7 nnti, buat pertama kalinye, LFC... ye LIVERPOOL FOOTBALL CLUB.... akan datang ke Malaysia. buat pertama kalinye dlm sejarah, n, yg pasti, aku terselit sekali dlm sejarah yg tercipta ni..... ye la, org2 sblm aku, x de dpt tgk LFC kt Malaysia kannn....
ari Isnin aritu, tiket utk menyaksikan diorg beraksi lwn Malaysia, dh dijual. tp, utk pemegang kad kredit / debit Standard Chartered je. memandangkan aku x de salah 1 dr kad tu, maka, aku terpakse la x boleh beli. tp, ade cara lain. aku kirim kt member aku.... (terima kasih berjuta-juta liyon kt saudara Awan.... ko mmg terbaek)
langsung, kirim bnyk. n, awan pon terpaksa beli bnyk sbb, bkn aku je, tp, geng2 lain pon kirim gak.... rege tiket, ialah rm388, rm108, rm68, rm58. tp, kitorg pilih utk lpk kt rm58 nye area. murah... nk beli yg mhl, mmg x mampu la kan... x kisah la. n, yg lg best, dpt gak training pass. nk tgk diorg wt light training . training pass ni, dpt free bile beli tiket awal. kalau tunggu general sale (10hb nnti), mmg x dpt la kannn.... tu yg aku n awan cpt2 beli tu.
hmmmm... aku pon xde idea nk ckp ape g... aku stop kt sini dulu la.... nnti aku sambung g.... huhuhu.....

training pass yg dikirim kt Awan... ni
1st day ni... ade 2nd day g....

2 comments:

ain zuraini said...

beshnyeeeee...

AL AZRUL said...

byknyer training pass.... agak2 hari ni, 10 jun ada lgi tk training pass tu....