Thursday, April 21, 2011

kops n reds cafe....


dh agak berabuk dh blog ni... hahhaa... x tau nk wt entry ape... hahaha.....
ok, ni ade 1 entry best... bg aku la.. korang, aku x tau. tp, rasenye agak terlewat gak aku wt entry ni. sebok kt fb n twitter je kann... hahaha....
ok, begini kisahnye. aritu, aku n geng2 reds sebok nk cr port lpk yg berhampiran dgn umah kitorg. area kajang atau bangi. sbb nye, port lpk yg ade skrg, agak jauh dgn umah. mane x nye. tropika corner, kt tmn.melati (kt mrr2 sane). zara cafe lak, kt shah alam. x lrt beb nk lyn. tiap2 minggu nk kesane... alahai. minyak n tol, mmg x berbaloi la kan... so, cr2 la area kajang... akhirnye, dpt la 1 kedai ni. nama pon ngam. Kops and Reds Cafe... pergh!!! sebenarnye, kedai ni dh lame ade org suggestkan kt aku utk jd port lpk my-lfc. tp, aku pon x amik kisah sgt. sbb, bg aku la, x kesah la ko nk lpk mane. janji reds dlm ati. tp, lame2, bile aku tgk makin ramai fan LFC skrg, aku terbukak ati nk wt 1 port. kecik2 pon xpe. kot2 dlm 30 org yg lpk tgk game kan. sume geng LFC. x nk la same2 lpk ngan fan team lain mcm kt mapley tu. x syok n leh wt gado.
so, dgn rendah diri, aku n kaisu, usha la tgk bola kt kedai ni. 1st game, aku tgk, LFC vs WBA... aku, kaisu, anep, ngantuk lpk kedai. n sambil2 deal dgn staff situ psl idea kitorg. pastu, diorg kate, ok....
game slps tu, LFC vs arsengal. aku n kaisu berusaha blast event yg kami rancang kt fb n forum my-lfc. saje test market.. sbb, aku tgk kt fb my-lfc, ramai gak geng kajang yg x de port nk tgk ramai2. so, aku test la kan.... sekali, amik ko. dlm 20 org gak dtg. terbaek.... n terima kasih kt kaisu yg susah pyh deal ngan staff kedai. sambil bukak skrin, on projektor. n, terima kasih gak utk capityana yg sanggup amik extension wire kt umah (umah dekat je) nk sambung wayar projektor. terbaek!!! n, kami amat puas hati dgn outcome event 1st tu.



antara yg hadir
YNWA!!!


langsung bertambah semangat nk wt live match view lg n jd kan kedai ni port rasmi. bkn under lscm, tp, under lfcm. liverbird... tp, aku nk buat event ni, tpt universal... semua boleh. x kesah la, ade membership kad lscm ke, lfcm ke, x de kad ke, x de hal... janji LIVERPOOL FC. n, aku n the geng lain buat ni pon, atas semangat My-LFC. menyatukan semua fan LFC di Malaysia.



working class hero... kaisu n capit, yana


so, aku sekali lg blast event kt fb. kali ni, secara rasmi. pergh!!! ramai yg kate on. terkejut gak aku.... so, aku, kaisu, ngantuk, ashdar, cik cikah n u na buat 1st meeting. kecik2 je. utk jadikan event ni perfect. x nk la lwn port2 yg dh establish, but, just another option for LFC fans around kajang, putrajaya, bangi dll kan... so, slps meeting tu, kami dh buat kata sepakat, nk same2 buat keje, dtg awal n jadikan event ni yg terbaek. insyaAllah event ni akan jd yg terbaek!!!!
kalau korang fan LFC, berada disekitar kajang, bangi, putrajaya, semenyih, cheras, balakong, bukit dukung, sg.sikamat, sg.kantan, sg.ramal, sg.chua, jenderam hilir, bangi lama, bdr.seri putra, bukit mahkota, tmn.desa kayangan.... leh la join kitorg kt sini.....
you'll never walk alone!!!!!

fb kops n reds: Kops n Reds Cafe
fb my-lfc: My-LFC
forum my-lfc: My-LFC Forum - kena la register dulu ye. free je....