Wednesday, January 26, 2011

pening.....


x tau la, ape yg jd... since isnin lps, sampai hari ni, pening kepala aku ni x ilang2. tengkuk pon ade gak rasa sakit.... but, tu biase. yg peliknye, part pening kepala tu. aku x penah kena mcm ni sblm2 ni. if pening dlm 1/2 hari tu, biase la. ni dh mausk 3 hari. alahai..... sampai aku cuti ari selasa sbb nk ilangkan pening ni. but, sekejap je ilang. ptg tu, dtg blk....
al-kisahnye, ari ahad lepas, ade sesi main2 badminton. ahli2 keluarga je. mungkin juge sbb x cukup warm-up, bile ptg tu, ade rasa sakit2 kt tengkuk. biase la, main badminton kan. kan asik mendongak je kan. so, x de hal la.
ari isnin, kt opis, kepale still pening g.... bila menunduk, lg la. mcm bergerak2 otak ni. aduhai. tambah lak, ptg tu, kena kerja berat lak.... ingat dh ok, still x ok g.
langsung aku cuti ari selasa (EL).... pepagi tu, mmg sakit la. time bgn tido. pastu, aku terus sambung tido, sampai kul 10. lps mandi, mcm ok skit. bwk g tgk tv. n mcm ade rasa nk demam. sejuk je. sakit kepale, agak kurang dh. n, bile jln2, g dapur, naik atas, x rasa sgt. bile masuk ptg je, sakit tu dtg g. kengkadang, berdenyut... aduhai.... mlm tu, agak ok skit. n, dpt le tlg wife basuh kain... n, dpt bertahan la tgk tv sampai jam 12 am.
pg rabu, dh mcm ok. so, lega la, leh g keje. tp, sampai opis, mule blk sakit tu. x tau la sbb ape... aduhai. pening dh ni. tweet dgn sorang member (dentist) psl benda ni. dia kate, mungkin sbb hypotension n penat + ade sakit kt muscle kot. die srh rest n mtk wife urut. maybe, mlm ni nk srh wife urut la... kalau dtg denyut nye tu, pergh!!!!! mmg sakit yg amat la... aduhai... hope, x de le migrain ke, ape kan kt kpale aku ni.... bkn ape, nnti, nk main tennis, kt paans2, asik kna migrain je, susah lak kan.....
mungkin, aku kna blk kg, g urut la. dh lame sgt aku x g urut 1 bdn ni..... huhuhu.......

No comments: