Thursday, June 3, 2010

WC 10.........


emas betol ni....





x sampai 2 minggu lg, acara bolasepak terbesar dunia bakal berlangsung di afrika selatan. mmg acara yg ditunggu-tunggu setiap 4 thn. n, semua umat manusia didunia ni, x kire lelaki @ pompuan, pandai main bola @ x, dh mule kedemaman utk menonton acara ni.... promosi dimane2 shj. ade yg dpt g afrika utk tgk perlawanan, ade yg dpt tv, n lain2 lg... mmg havoc la sambutan utk kejohanan ni... itulah penangan world cup..... kejohanan terulung dlm acara bolasepak. olimpik pon x dpt mengalahkan penangan wc ni. huhhu...
pasti korang ade pasukan pilihan utk jd juara kan? ade yg sokong england la, jerman la, itali la, spain la, brazil la... dan bnyk team lg la. (malaysia x de ye. huhuhu... tunggu jd tuan rumah nnti. hahaha...)... bg aku lak, aku x de team pilihan utk wc. sejak ronaldo r9 x de dlm team brazil, aku x tau dh nk sokong mane. wc 98, 2002 n 2006, aku pilih brazil. sbb nyer, ade ronaldo r9 tu. mmg idola aku. pas die x de, aku x tau nk sokong sape. spain, mungkin la sbb, ade xabi alonso n torres (ex-LFC n current LFC player). england pon mcm leh gak, sbb, gerrard, carra n glen ade (LFC players) n sbb selalu follow game BPL. secare x langsung, BPL dekat dihati. hahahaa.... ntah la. aku x tau nk sokong mane. tgk je la mane2. hahaaha... team oranje (holland) pon cm best.... hehehe.... yg pnting, aku x sokong france. x tau sbb ape. players diorg ni cm belagak skit. tgk muke dh tau dh. except zidane la. but, aku minat zidane je. x minat france. mungkin sbb, diorg kalahkan brazil kt final wc 98 (eleh, org ramai dh tau, yg game ni, mmg france byr giler2 nyer. ye la, main kt tpt sndri kan... walhal, mase tu, team france x de le kuat mane. huhuhu...)
namun, dlm ati ni, berharap gak kalau2, team dr asia + NZ dpt ke 2nd round. korea, jepon, n.korea, australia n NZ.
hmmmm.... kalau ikut jadual siaran, mmg pasti akan ke ofis dgn mate yg sembab. haahaa.... mmg x tido mlm nyer. hahhaa... namun, ape kan daya, kalau dh minat tu, layan je. hahaahaa.....

No comments: