Monday, December 28, 2009

futsal di kg....

aritu, blk kg. ade kenduri arwah mak. so, mmg niat mmg utk balik, kenduri n mungkin jln2 ke jb. huhuhu... lame giler x g jb. tetibe, 2 hari sblm blk, ade info mengatakan, ade game futsal kt kg. futsal sempena merasmikan court baru kt kg ni. so, ape lg, siap2 kan la kasut futsal. hehhhe... memula, nk wat 1 team sndri. ye la, ingatkan open tournament, ropenye, futsal tertutup. n, yg lg syahdu, kena undi name. so, x leh nk pilih la member 1 team. kena terima la member mane yg diundi. n, bayaran 1 kepala ialah, rm3. murah je. hehhehe... ala, lg pon, aku main just suke2 je. lame x join sukan dgn dak2 kg since pdg bola kt kg dh hancur. huhuhu..... so, aku, adik aku n anak buah aku pon hantar name la. huhuhu.... plg best, team aku diundi kena main 1st game. huhuhu... betol2 merasmikan court ni. hahhaha.... tp, mmg x best la, main dgn geng yg x dikenali. huhuhu.... n, lg pon, diorg ni sume, 1st time main 'game' futsal. sbb, sblm ni, mane ade court nk main. aku pon x de le berkira sgt. bantai je. kalau dpt aku cover, aku cover. kalau x, mmg aku biar je la. hahaha... hasilnye, team aku klh 1st game. game ke-2, dh mula dpt rentak. mng. masuk game ke-3, klh g. huhuhu... sbb ape, sbb, urusetia salah susun jadual. team aku dh 3 kali main, but, ade team lain br sekali. maksudnye, urusetia salah susun game. aku kt group A. lps 2nd game aku, urusetia dh x ikut jadual asal. sbb, ramai sgt yg masuk campur. ye la, kt kg kan. sumer member2. heheehe... team aku yg br abis game ke-2, dh kena main utk game-3 selang 40 min. aduhai. masak aku. tp, nk wat cmne. main je la. hahhaa... hantam je. pastu, br diorg perasan. br ikut jadual asal blk. huhuhu... n, sambung main mlm. mlm tu, aku ade 1 game lg. n, harapan nk g semi mmg dh x de. main asal boleh je la. n, hasilnye, mng. pulak tu, team yg kami kalahkan tu, merupakan juara kejohanan. huhuhu... bangga la gak sbb, dpt klhkan team champion. hahahaha.... dlm kul 12.30 pg, acara br habis. diikiuti sesi memberi hadiah. sume team dpt. hadiah hamper. cume, juara hingga ke-4, dpt duit. but, aku x amik pon hadiah tu. bg kt teammate yg lain. bkn ape, aku just main suke2 je. hehehe... but, ape yg aku rase, kg aku semakin meriah dgn acara sukan ni sbb, sblm ni, ade gak acara sepaktakraw. so, x de la dak2 kg aku sebok nk race motor je. heheehe..... kalau dulu, mase aku kt kg dulu, bolasepak, takraw n badminton yg jd sukan wajib. pastu, bile peralihan zaman, sukan dh mula kurang. semua sebok nk merempit. n, skrg, sukan kembali naik kt kg aku. anyway, tahniah utk ketua kg aku yg susah payah menaikkan name kg aku. syabassss!!!!!!


meriah sungguh


acara sdg berlangsung


antara penonton


takraw pon ade


hadiah utk semuaaaa......

No comments: