Friday, November 13, 2009

putrajaya waterski WC 2009......













beberapa hari lps, errr...... hari @ minggu yek? hehhhehe..... lame gambo ni tersimpan dlm hp aku (apekan daye, x de DSLR. hanye hp je. huhuhu......). mulenye, nk g alamanda je. pastu, terperasan kt bunting, ade acara ni. so, lps g alamanda, terus g sini. bertempat di kompleks sukan air putrajaya (sebelah Pullman hotel n resort. berdekatan dgn PICC). tp, kitorg sampai lmbt skit. tinggal beberapa peserta je yg tunjuk bakat. huhuhu...... so, layankan je la. huhuhu...... new experience la bg aku, tgk sukan air ni. n, saje le bwk radhi g tgk waterski ni. mane tau, beso nnti, die nk main sukan ni. hahhahaha........
***** sbb aku lambat, so, kurang la aku dpt cuci mate. ^_^ huhuhu......

2 comments:

mufc said...

Maaf brader, sekadar suka2 shj. Gua ni peminat fanatik musuh awak, iaitu Man U....takde da hal punya. Nak tanya sikit, agak2 tahun ni pasukan awak dapat tempat ke berapa? Walaupun minat kat MU, pasukan EPL lain pun saya ambik tahu. MU boleh jadi tahun ini dan Liverpool di tangga ke4 shj. Jgn marah.

Benitez ni tak pandai susun strategi, beli pemain menyerang tapi masih kekal corak bertahan. Tu namanya takut pada bayang sendiri. tengok akhir musim lepas dia crg cuba corak menyerang kan bagus banyak pasukan kena belasah kat Anfield.

Liverpool lemah bukan pasal Gerrard dan torres tak main tapi pasal benitez bodoh. Bennayoun main bagus pun tak nak letak kesebelasan utama. Dirk kuyt pula tumpul sgt, patut kena jual tapi lawaknya dia jual Robbie Keane. Tengok semua pemain Perancis semua gentar dengan kelibat Keane. Takde otak punya benitez.....permata depan mata dia buang....ok jumpa lg.....nanti saya komen lg...hidup EPL.

Sk

xali alonso said...

hahhaha.... no hal punye....
lfc is lfc. man yu is man yu.
mmg season ni lfc merosot compare dgn season lps. bnyk faktor nye. injury plg utama. but, we will bounce back. dun worry. any team can slip up at this stage. lfc dh out dlm ucl. so, leh pikir psl BPL. even if we not win BPL this season, we'll still be in the top 4.
pasal rafa bodoh, x leh kate gak. sbb, dlm 5 season die bwk lfc, lfc meningkat naik. season lps, 2 kali kami hantam man yul. season ni lak, man yul dh kena dgn kami. spt aku kate td, injury memainkan peranan penting. chelsea, x de masalah injury musim ni. ars pon same. man yul pon x de. lfc je. tgk season lps. awal season. man yul ade injury crisis. ape jd half season lps? kami x dpt lg kumpul player terbaik n fully fit dlm 1st 11 kami. so, hanye mase yg menentukan......