Friday, April 3, 2009

hasil tgn siapekah ini?...




aritu, sedang aku menunggu wife kt kedai dobi di seksyen 7, bangi, aku terperasan lukisan abstrak versi fantasi ni di kedai berhadapan dgn kedai dobi tu. aku pon trus masuk parking betul2 di dpn kedai ni. terus le aku men snap barang sekeping dua gambo lukisan abstrak ni. huhuhu.... tp, nk jual, rasenye, x de sesape yg nk beli pon. hehehehe...... aku trus tertanye-tanye sendirian. ye la, nk tanye radhi, bkn die tau ape pon kan. hehehe..... kalau ikut kaler merah yg bertebaran tu, n, mengikut ceruta2 di akhbar2 mesia, kesan ni leh dikaitkan dgn golongan2 ah long yg bukan sekadar mahu memberi pertolongan pinjaman wang, malah ah long2 ni pon mampu memberi pertolongan kpd peminjam2 tu, melancong ke destinasi pilihan. seperti criter bebaru ni yg 1 family terpakse berpindah randah dr utara, ke selatan, ke tengah. cumer lum dpt ke sabah n sarawak je sbb, duit pinjam kt ah long dh abis, malah, duit simpanan pon turut abis sbb, interest ah long ni, mak datok!!! naik ikut hari la pulak. huhuhu..... kopak nk membayor nye. huhuhu... ok, berbalik kpd citer kedai ni. aku pon terpikir, kedai area sini, rasenye baru bukak. nape tokei kdai ni dh dikejor ah long? mungkin die x dpt membayo pinjaman tu kot. sbb, kurang untung jualan. ye la, yg aku perati, area seksyen 7 ni, bnyk kedai yg jual barangan yg same, jual dekat2. kedai aksesori keta, jgn citer la. bersusun kt seksyen 7 ni. huhuhu.... kedai dobi lak, ade yg bukak bersebelahan. huhuhu.... cmne tu? hmmmm...... ntah la. x tau le nk kate ape. mungkin hasil tgn tu, bukan ah long yg punye. mungkin tuan kedai ni sesaje kot nk mencantikkan kedai die, dgn lukisan abstrak versi fantasi tu. huhuhu... kite mane tau ye x? hehehe......

No comments: