Thursday, February 19, 2009

injured juge....



senin lps, aku tlh mengalami kecederaan ketika bermain bolasepak. hampeh tol. aku rase, ini injuries ke-3 yg aku alami selama aku main bola. 1st, mase kt kolej dulu. lutut kanan aku injured. nasib baik x retak. landing atas batu beb. huhuhu... 2 minggu x boleh jln dgn betul. hahahaha.... pastu, 5 thn lps. injured g. kali ni, twisted knee. lutut kanan gak. tisu koyak. terpakse le wat surgery. huhuhu... wat kt klinik az-zahrah bangi je. nasib baik mpob cover. kalau x, kopak gak. huhuhu... sebulan aku jalan pkai tongkat. pastu, sebulan g, wat fisio. after that, baru le leh berlari. lbh kurang 3 bln lps wat surgery tu, br la aku mampu bermain bola seperti biase. n, kelmarin, kena kt thigh lak. sakit gile beb. mase memula kena tu, aku ingat lutut kiri aku yg kna. rupe nye thigh. pastu, aku ingat just cramp je. aku try lari. x leh. x mampu nk angkat kaki. pastu, aku stop main bola. bukak but, n rest. aku tuang air sejuk dr water cooler (ais x de. huhuhu.... ok le tu. sejuk gak. hahaha...). memula ok. bile blk, dh rase stiff skit. mlm tu, makin sakit lak aku rase. wife aku tlg tuam pkai ais sebelum tido. esoknye, aku stil sakit g. langsung g klinik. dpt le mc. ari rabu lak, aku dh rase ok. tp stil jln hinjut2 la. sampai je opis, tetibe rase sejuk gegiler. menggigil aku. ropenye, aku demam. langsung wife aku amik, n ngantor g klinik. pekena 1 das kt 'blkg' dr doktor, n dpt mc, aku blk umah. rest jap, trus ilang demam. huhuhu.... penangan thigh injury tu, mak oi!... tp, aku rase, kalau yg injured tu, lutut kiri aku, aku stop main bola rasenye. tukar main tenis la plak. huhuhu.... kalau x pon, concentrate main volleyball je. huhuhu.... n, disebabkan latest injury ni, aku terpakse berehat 2-3 minggu drpd bersukan. adoiyai!!! boring nye. huhuhu....

No comments: