Monday, December 15, 2008

sepetang di taman botani, putrajaya










ptg semalam, boring sgt duk umah, aku sefamily, jln2 le ke alamanda. mase nk g tu, dr bangi, sampai la alamanda, hujan lebat giler. ditambah lak dgn angin. pergh. time drive, jln pon x brp nampak. huhuhu..... sampai alamanda, trus g mkn. crowded gak alamanda. aku rase, diorg nk lpk kt dataran putra tu, tp, ujan lbt, diorg lari la g alamanda. x kna ujan. hahahaha..... abis mkn, jln2 jap, boring, trus blk. tetibe, teringat lak nk bwk bujang ni g dataran putra. ujan dh stop mase tu. sampai2 je, mak datok, lg crowded. mmmmm, boring la plak. so, rase nk blk je la. tetibe, wife aku ajak try masuk tmn.botani. aku pon, masuk le. saje jln2. yg bujang sorang tu, x excited. x nk dukung. nk jln sendri. kt atas tu, tu la gaye die bile nk amik gambo. lawak tul la radhi ni. hahahaha..... dh abis pusing, yg lawaknye, kalau mase memula jln, die x nk dukung. dh dekat nk kuar, offer die. nk dukung x? langsung trus nk. huhuhu.... tp die x ckp nk snyap je. bile aku try nk dukung, x melawan. hahahaha... penat la tu. sampai kt keta, bg minum susu. sian die, penat jln kaki. ha, bile dh abis susu, jd nye, cm gambo last tu la. patut pon snyap je kt seat blkg. dh tido ropenye. huhuhu... penat btol die. mlm td pon, die tido, asik merengek n mengigau. sbb penat sgt. huhuhu.... radhi, radhi. hehehe....

No comments: